Wpłat należy dokonywać zgodnie z zamieszczonym wyżej harmonogramem przez program e-Stołówka
Jak działa eStołówka?
Krok 1. Rodzic/Opiekun prawny loguje się do Panelu Rodzica i zamawia posiłki dla dziecka (w wyznaczonym terminie na cały kolejny miesiąc).
Krok 2. Po wybraniu odpowiednich posiłków za pomocą szybkich płatności internetowych (bezpośrednio w Panelu Rodzica) dokonuje płatności za zamówione posiłki.
Krok 3. Każdorazowe wejście ucznia do szkolnej stołówki odnotowywane jest w systemie i tożsame jest z odebraniem posiłku. Służy do tego karta obiadowa, którą otrzymają uczniowie korzystający ze stołówki.
Krok 4. W przypadku nieobecności dziecka Rodzic/Opiekun prawny ma możliwość samodzielnie odwołać posiłek w Panelu Rodzica. Kwota za ten posiłek zostanie odjęta w należności za kolejny miesiąc.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące korzystania z eStołówki znajdą Państwo klikając w link: