HARMONOGRAM WPŁAT NA OBIADY
NA ROK SZKOLNY 2025/2026
OPŁATA ZA M-C |
TERMIN WPŁATY |
Wrzesień 2025 |
27, 28, 29 sierpnia 2025 |
Październik 2025 |
26, 29 i 30 września 2025 |
Listopad 2025 |
29, 30 i 31 października 2025 |
Grudzień 2025 |
26, 27 i 28 listopada 2025 |
Styczeń 2026 |
1, 2 i 5 stycznia 2026 |
Luty 2026 |
28, 29 i 30 stycznia 2026 |
Marzec 2026 |
25, 26, 27 luty 2026 |
Kwiecień 2026 |
27, 30 i 31 marca 2026 |
Maj 2026 |
28, 29 i 30 kwietnia 2026 |
Czerwiec 2026 |
27, 28 i 29 maja 2026 |
CENA ZA JEDEN OBIAD WYNOSI 6,00 ZŁ
Wpłat należy dokonywać zgodnie z zamieszczonym wyżej harmonogramem przez program e-Stołówka
Jak działa eStołówka?
Krok 1. Rodzic/Opiekun prawny loguje się do Panelu Rodzica i zamawia posiłki dla dziecka (w wyznaczonym terminie na cały kolejny miesiąc).
Krok 2. Po wybraniu odpowiednich posiłków za pomocą szybkich płatności internetowych (bezpośrednio w Panelu Rodzica) dokonuje płatności za zamówione posiłki.
Krok 3. Każdorazowe wejście ucznia do szkolnej stołówki odnotowywane jest w systemie i tożsame jest z odebraniem posiłku. Służy do tego karta obiadowa, którą otrzymają uczniowie korzystający ze stołówki.
Krok 4. W przypadku nieobecności dziecka Rodzic/Opiekun prawny ma możliwość samodzielnie odwołać posiłek w Panelu Rodzica. Kwota za ten posiłek zostanie odjęta w należności za kolejny miesiąc.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące korzystania z eStołówki znajdą Państwo klikając w link:
https://sp13gdynia.pl/ogloszenie-dotyczace-zmiany-korzystania-z-posilkow-w-sp-13-w-gdyni,618,pl
81-506 Gdynia
ul. Halicka 8